سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 91 مرداد 13 , ساعت 1:46 عصر
پس از موفقیت کتاب "پایی که جا ماند"
3 کتاب ملی از کهگیلویه و بویراحمد به کشور معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از موفقیت کتاب پایی که جا ماند، تعداد 10 کتاب دیگر نیز در دست چاپ داریم که با کارشناسی‌های به عمل آمده 3 اثر آن در سطح ملی مطرح خواهند شد.

خبرگزاری فارس: 3 کتاب ملی از کهگیلویه و بویراحمد به کشور معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا پارسیان‌نژاد در مراسم رونمایی از 10 جلد کتاب در این استان که به همت حوزه هنری صورت گرفت، گفت: در سال تولید ملی و با تکیه بر اقتصاد فرهنگی می‌توان منویات رهبری را در این حوزه جامه عمل پوشانید.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کتاب پایی که جا ماند از این دست تولیدات فرهنگی بود که توانست در زمینه اقتصاد فرهنگی در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی به چاپ تعداد 15 اثر خاطرات دفاع مقدس در این استان توسط حوزه هنری اشاره کرد و افزود: این تعداد کتاب تا پایان امسال به چاپ خواهند رسید.

پارسیان‌نژاد به ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته در این زمینه توسط کارشناسان حوزه هنری مرکز اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی کارشناسان این است که از مجموع این 15 کتابی که به چاپ خواهد رسد سه اثر در حد آثار ملی همچون پایی که جا ماند خواهد بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ