سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بداند و عمل کند و بیاموزد، در ملکوت اعظم بس بزرگ به شمار آید . [عیسی علیه السلام]
 
جمعه 91 مرداد 13 , ساعت 1:48 عصر
با حضور سرلشکر جعفری
گردهمایی بزرگ میقات صالحین در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی بزر گ میقات صالحین با حضور فرمانده کل سپاه، استاندار تهران و رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

خبرگزاری فارس: گردهمایی بزرگ میقات صالحین در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس همایش میقات صالحین با حضور هزاران saffron great price  بسیجی در قالب 481 حلقه از 72 پایگاه بسیج عصر روز گذشته در مصلای تهران و جنب نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

در این گردهمایی سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، تمدن استاندار تهران، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، و حجت‌الاسلام پناهیان حضور داشتند.

سردار نقدی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: اگر امروز جمهوری اسلامی قلب تپنده جهان بشریت است و همه ابرقدرت‌ها علیه ایران شکست خورده‌اند به برکت خون شهدای دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اجلاس 5+1 گفت 5+1 یعنی همه ابرقدرتها در یک طرف و جمهوری اسلامی در طرف دیگر است و این اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

نقدی همچنین تصریح کرد: ‌باید راه شهدا را ادامه دهیم و عزت و عظمتی که به دست ما رسانده‌اند را به اوج برسانیم. امروز دنیا چشمش را به ایران دوخته تا در این نبرد سرنوشت‌ساز پیروز شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ