سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]
 
جمعه 91 مرداد 13 , ساعت 1:44 عصر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد
برگزاری 30 گفتمان دینی با موضوع نماز در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: مرداد جاری 30 گفتمان دینی با موضوع نماز در این شهرستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری 30 گفتمان دینی با موضوع نماز در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست سیاسی و دینی هیئت‌های مذهبی سعدآباد اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی باید به تمامی نیازهای اقشار جامعه توجه داشته باشند و علاوه بر رفع خواسته‌های دینی و مذهبی به خواسته‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایشان توجه داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: ارتقای بصیرت دینی و اخلاق سیاسی مهم‌ترین شاخص برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هیئت‌های مذهبی و مساجد در قالب فعالیت‌های خویش باید به این مهم توجهی خاص داشته باشند.

جمالی بیان داشت: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلفی به عنوان الگوی استقامت، پیشرفت و عدالت برای جهانیان مطرح است و نفی وابستگی به دشمنان، عزت و کرامت، مجاهدت و شهادت‌طلبی از جمله درس‌هایی است که مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی از انقلاب اسلامی گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به توطئه دشمن و استکبار در کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان باید شرکت فعال در عرصه‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داشته باشند.

جمالی در سخنانی به اهمیت برگزاری نماز جماعت اشاره کرد و گفت: نماز جماعت نمادی از وحدت و اتحاد امت اسلامی در عرصه‌های مختلف است و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید به برگزاری نماز جماعت در ادارات خویش اقدام کنند.

وی ادامه داد: در جوامع انسانی مردم از مسئولان خویش الگوبرداری می‌کنند، لذا مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید جزو اولین افرادی باشند که در نماز جماعت شرکت می‌کنند.

جمالی به نقش انجمن‌های اسلامی در توسعه فرهنگ نماز اشاره کرد و افزود: با این کار انجمن‌های اسلامی به وظیفه اصلی خود که همان اسلامی کردن محیط کار است اقدام کرده‌اند.

وی در ارتباط با نماز محور بودن برنامه‌های ماه رمضان گفت: با توجه به اینکه مسئله اساسی و اولویت اصلی در جامعه و در بعد فرهنگی نماز است تاکنون 30 گفتمان دینی با موضوع نماز در ماه رمضان در مساجد توسط روحانیون بومی و اعزامی برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد بهره‌گیری از محضر روحانیون را از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغات اسلامی سعدآباد در ماه رمضان دانست و عنوان کرد: رویکرد ما در ماه رمضان و ایام تبلیغی، استفاده حداکثری از حضور روحانیون و مبلغین با بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی و هیئت‌های مذهبی است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ