سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 91 خرداد 14 , ساعت 4:25 عصر

 



همه ما عاشق خوراکی ها و تنقلات شیرین و خوشمزه هستیم. کیک ها نیز از جمله مواد غذایی لذیذی هستند که مردم هنگام پاس داشت اتفاقات و رویدادهای مهم و شاد و گاهی بدون هیچ دلیل خاصی آنها را تهیه می کنند. هر ساله مسابقات شیرینی پزی زیادی در سراسر دنیا برگزار می شود. شاید این به این خاطر است که ما از دیدن اینکه از مخلوط چند ماده یک اثر هنری زیبا خلق می شود لذت می بریم. همه ما یک دندان شیرنی خوری داریم. فروشگاه ها و کمپانی های مواد غذایی با برنامه های جذاب و فریبنده سعی در معرفی و تبیلغ خود دارند. به منظور طراحی یک لوگوی جذاب و چشم گیر برای یک قنادی یا کمپانی تولید شیرینی، راز موفقیت در این است که احساسات آن دندان شیرینی خور را تحریک کرده و به طورز وسوسه انگیزی طرحی زیبا، جذاب و محرک طراحی کنیم.

در زیر 30 نمونه شیرین و لذیذ از طراحی لوگو کیک را مشاهده می کنید که ه مگی الهام بخش خوبی برای طراحی های شما خواهند بود. با دیدن این مجموعه ایده های جدیدی کسب خواهید کرد که می تواند کمک شایانی برای شروع طراحی یک لوگوی موفق باشد.



xCake



Songcake



Viva la Sweet



Tunecake



Hello Sweetness



Cupcake9



Paula"s Cakes



Britty Cakes



Baby"s 1st Smash Cake



Luscion Pie



More Cake News



Sweettart



Jazzy Cakes



Pixel Cake



Choc a Cake



Dolcissimo



Cupcake Queen



Cake Monster



Cuisincakes



Cakewalk



Piece of Cake



Cakefilm



Cupcake Bites



For Heaven"s Sake



Cupcake Cutiez



Cake Studio



Highly Decorated fnl



Eat Your Heart Out



Cupcake Castle



CupaCake Cafe


لیست کل یادداشت های این وبلاگ