سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش جز به پرهیزگاری پاکیزه نگردد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 91 مرداد 13 , ساعت 1:41 عصر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دشتستان خبر داد
تجهیز کانون‌های مساجد دشتستان به امکانات سخت‌افزاری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از تجهیز کانون‌های مساجد این شهرستان به امکانات سخت‌افزاری در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: تجهیز کانون‌های مساجد دشتستان به امکانات سخت‌افزاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری در جمع اعضای انجمن اهل قلم و مدیران کانون‌های مساجد برازجان اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی از اساسی‌ترین رسالت‌های انجمن اهل قلم است و در این مسیر باید تلاش و فعالیت بیشتری داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: خلق آثار ادبی و فرهنگی با موضوعات دینی و قرانی می‌تواند در ترویج فرهنگ دینی و همچنین سوق دادن جوانان به مباحث مذهبی و قرانی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی بیان داشت: وظیفه و نقش انجمن اهل قلم در این مسیر بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید توجه خود را به طور خاص به این فعالیت‌ها معطوف کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: از اعضای انجمن اهل قلم برازجان می‌خواهیم که با خلق آثار فاخر ادبی در راه توسعه فرهنگ غنی دینی و اسلامی نیز گام‌های مؤثری بردارند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و اسلامی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دشتستان با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بال‌های قوی و تنومند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و در سطح محلات و شهرها با فعالیت‌ خود زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی را فراهم آورده‌اند.

وی افزود: کانون اهل قلم برازجان با برقراری روابط متقابل با کانون‌های فرهنگی و هنری اداره ارشاد می‌توانند فعالیت خود را به محلات مختلف شهر گسترش دهند و تشکیلاتی محدودتر در سطح مساجد ایجاد کنند.

باقری تاکید کرد: با بهره‌گیری از توان و پتانسیل اعضای کانون‌های فرهنگی می‌توان کارهای مهمی در سطح شهرستان انجام داد.

این مسئول ابراز داشت: طی یک سال گذشته حدود 800 میلیون ریال تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دشتستان اهدا شده است.

باقری هدف از حمایت‌های سخت‌افزاری را تجهیز کانون‌ها دانست و گفت: برای تحقق این هدف تجهیزاتی از قبیل کولر گازی، رایانه، پرینتر، صندلی ، قفسه کتاب و ... را به کانون‌های فرهنگی اختصاص داده‌ایم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ