سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستى پدران سبب خویشاوندى میان فرزندان است و خویشاوندى را به مودّت بیشتر نیاز است تا مودّت را به خویشاوندى . [نهج البلاغه]
 
جمعه 91 مرداد 13 , ساعت 1:42 عصر
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:
مدیران چهارمحال و بختیاری در جذب اعتبارات‌ملی ضعیف هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مجموعه مدیریت این استان در جذب اعتبارات ملی بسیار ضعیف است.

خبرگزاری فارس: مدیران چهارمحال و بختیاری در جذب اعتبارات‌ملی ضعیف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید سعید زمانیان در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان شهرکرد، با اشاره به ضعف این استان در جذب اعتبارات ملی، اظهار داشت: به دلیل عدم پیگیری و انجام مکاتبات مسئولان این استان متاسفانه ما نتوانسته‌ایم در جذب اعتبارات ملی درست عمل کنیم.

وی افزود: در توزیع اعتبارات باید به اولویت‌بندی‌های این استان توجه داشته باشیم و به طور طبیعی باید اعتبارت شهرستان مرکز استان از دیگر نقاط این استان بیشتر باشد.

زمانیان با بیان اینکه اعتبارات استانی در برابر اعتبارات ملی بسیار ناچیز هستند، بیان داشت: تمام مجموعه مدیریتی این استان با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید تمام تلاش خود را برای جذب هر چه بیشتر اعتبارت ملی انجام دهند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌هایی مثل آب، اشتغال، صنایع، مسائل فرهنگی، فرهنگ‌سراهای استان، خوابگاه ورزشکاران که می‌توانند تحولی در این استان ایجاد کنند و زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کنند باید از برنامه‌های اولویت‌دار این استان در سال جاری باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی سد کارون 4 و ایجاد موزه دفاع مقدس در زمینه فرهنگی و ایثار نیز باید در اولویت قرار گیرد.

زمانیان با بیان اینکه وضعیت آب شرب روستاها و وضعیت مدارس سودجان مطلوب نیست، گفت: مسئولان در توزیع اعتبارات سال جاری باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با انتقاد از انتقال اعتبارات زمین چمن سودجان به دیگر پروژه‌های این استان گفت: این یک کار غلط است و باید سعی کنیم با رفع مشکلات طرح‌ها زمینه بهره‌برداری از آن‌ها را فراهم کنیم نه اینکه با پیدا شدن یک مشکل کوچک اعتبارات را جابجا کنیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی احداث خانه عالم در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد را ضروری دانست و افزود: با ایجاد هر چه بیشتر خانه عالم زمینه برای فساد کاهش پیدا می‌کند.

زمانیان با بیان اینکه شهرداری‌های این استان در زمینه درآمدزایی ضعیف عمل می‌کنند، گفت: متاسفانه برای جبران ضعف شهرداری‌ها در این زمینه باید همه‌ساله بخشی از اعتبارت استانی به شهرداری‌ها تخصیص پیدا کند که این بسیار جای تاسف دارد.

وی با تاکید بر گسترش تلاش‌ها برای جذب گردشگر به این استان بیان داشت: باید بخش گردشگری و اماکن مذهبی از اعتبارات استانی و ملی بهره‎مند شوند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ